Bestellen en betalen

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Stap 1: Maak een keuze uit het assortiment. Je voegt je gekozen product toe aan de winkelwagen door bij het product op de oranje knop “klik en bestel” te klikken. Wanneer je verder wilt winkelen klik je op de knop “Ga verder met winkelen”. Wanneer alle producten in de winkelwagen zijn toegevoegd klik je op de groene knop “Ga door naar afrekenen”. Je krijgt dan de winkelwagen overzichtspagina. Alles correct? Klik dan op de oranje knop “Ga door naar afrekenen”.

    Je krijgt een pagina waarin je kan kiezen om de bestelling te plaatsen zonder account, een account aan te maken of in te loggen als je een account hebt. Daarna doorloop je de overige 4 stappen van het bestelproces.

    Stap 2: Betaalgegevens. Bij het factuuradres vul je de gegevens in van de ontvanger van de factuur. Onderaan staat automatisch het vakje “Factuuradres gebruiken als bezorgadres” aangevinkt. Dit betekent dat je bestelling automatisch wordt verstuurd naar het factuuradres. Indien je de bestelling op een ander adres wil laten bezorgen vink je het vakje uit. Je kunt nu het bezorgadres invullen.

    Stap 3: Verzendwijze. Onze pakketten worden verstuurd met PostNL en de palletzendingen met TransMission. De standaardoptie is automatisch aangevinkt. Je kunt eventueel een andere dag of tijdstip kiezen. Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling (pakket) op te halen bij een PostNL Shop of om je bestelling af te halen in ons magazijn te Krabbendijke.

    Stap 4: Betaalmethode. Bij Mundo Recreatie kun je kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden: ✓ Betalen met iDeal ✓ Betalen met Visa ✓ Betalen met Mastercard ✓ Betalen via PayPal ✓ Betalen middels een bankoverschrijving

    Stap 5: Controleer je bestelling. Alles correct? Klik op de oranje knop “plaats bestelling”. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode wordt je doorgestuurd naar de betaalpagina. Je ontvangt per e-mail een bestelbevestiging.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Mijn kortingscode werkt niet?
    Controleer eerst of je geen typefout gemaakt hebt. Klopt de code wel, ga dan na of je de code voor het eerst gebruikt. Een kortingscode kan maar 1x gebruikt worden. Lukt het echt niet, neem dan contact op met onze klantenservice via 085-1044334.
    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
    De bestelbevestiging is het bewijs dat je bestelling goed bij ons is doorgekomen. Je ontvangt de bestelbevestiging enkele minuten na je bestelling per e-mail. Niets ontvangen? Controleer dan je spam inbox.
    Heeft dit antwoord je geholpen?

Bezorging

  • Waar bezorgt Mundo Recreatie?
    Mundo Recreatie bezorgt producten in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk.
    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Wie bezorgt mijn bestelling?
    Je bestelling wordt geleverd door PostNL. Wanneer je bestelling meer dan 50 kg weegt, verzenden wij je bestelling met TransMission.
    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling wordt bezorgd?
    Ja, je kunt in stap 3 van het bestelproces zelf een bezorgdag kiezen.
    Heeft dit antwoord je geholpen?

Productvragen

  • Ik heb een vraag over een product?

    Per product kun je op onze website informatie lezen. Deze informatie wordt getoond op de productpagina. Deze productinformatie bestaat uit een omschrijving, een aantal foto’s, beschrijving van de belangrijkste eigenschappen en technische details en waar mogelijk ook een video of handleiding.

    Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

    Heeft dit antwoord je geholpen?

Retouren

  • Ik wil mijn product retourneren?
    Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgaaf van redenen, een product te retourneren (herroepingsrecht). Uitzondering hierop zijn de speciaal voor je geassembleerde producten of speciaal voor je bestelde producten. Indien je gebruikt maakt van het herroepingsrecht worden en geen kosten in rekening gebracht tenzij het product beschadigd, incompleet, met gebruikerssporen of zonder originele doos ontvangen wordt. De kosten voor het retourneren dien je zelf te betalen. De 14 dagen zichttermijn gaat in op de dag dat je je bestelling ontvangt. Wanneer je meerdere producten hebt besteld in 1 bestelling en de producten worden afzonderlijk geleverd gaan de 14 dagen in op de dag dat je het laatste product hebt ontvangen. Als je een product hebt besteld wat uit meerdere onderdelen bestaat en deze onderdelen apart worden geleverd gaat de 14 dagen zichttermijn in op de dag waarop je het laatste onderdeel ontvangt. Een product kan alleen worden geretourneerd indien het: ✓ In de originele staat verkeert (compleet, zonder gebruikerssporen en niet beschadigd) ✓ Zich in de originele verpakking bevindt
    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Hoe werkt het retourproces?

    Wanneer je een product wenst te retourneren binnen de zichttermijn vragen wij je vriendelijk het product te verpakken in de originele verpakking en het retourformulier in te vullen en toe te voegen aan je retourzending.


    - Klik hier om het retourformulier te downloaden

    Je kunt het pakket dan afgeven bij een post punt.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Naar welk adres moet ik mijn retour sturen?

    Oostpolderweg 15A

    4413 NN Krabbendijke

    Nederland

    Heeft dit antwoord je geholpen?

Mijn account

  • Is een account verplicht?

    Niets moet en alles mag. Het is dan ook geheel aan jou om een Mundo Recreatie account aan te maken. Dit kost niets en levert je alleen maar voordelen op.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Wat zijn de voordelen van een Mundo Recreatie account?

    ✓ Je hoeft niet langer bij elke bestelling je gegevens in te vullen waardoor je het bestel- en betaalproces sneller kunt doorlopen
    ✓ Altijd een overzicht van al je bestellingen en facturen
    ✓ Je kunt altijd de huidige status van je bestelling bekijken
    ✓ Zelf je persoonlijke gegevens beheren
    ✓ Je kunt een standaard factuuradres en afleveradres instellen
    ✓ Verschillende verzendadressen opslaan om een bestelling naar verschillende adressen te versturen. Handig voor familie en vrienden!
    ✓ Overzicht van geretourneerde producten of garantie
    ✓ Je kunt je geschreven productreviews inzien
    ✓ Werkt op alle Mundo Recreatie websites

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Handig zo'n account! Hoe maak ik een account aan?

    Een account aanmaken is heel simpel. Je bent slechts drie muisklikken verwijderd van je persoonlijke Mundo Recreatie account:
    1) Klik op de button “Mijn account” rechts bovenaan de pagina
    2) Klik nu op de button “Mijn account aanmaken”
    3) Vul je persoonlijke gegevens in (naam en e-mailadres)
    4) Vul bij login-gegevens je (zelf te verzinnen) wachtwoord in
    5) Klik op de button “Verstuur”

    Gefeliciteerd! Je hebt nu een Mundo Recreatie account.

    Heeft dit antwoord je geholpen?

Winkel

  • Heeft Mundo Recreatie fysieke winkels?

    Nee, wij hebben geen fsyieke winkels. We verkopen onze producten uitsluitend via onze Webshops.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Is er een showroom?

    Nee, Mundo Recreatie heeft geen showroom.

    Heeft dit antwoord je geholpen?

Assortiment & Voorraad

  • Hoe weet ik of het gewenste product nog in voorraad is?

    Op onze website kun je bij elk product zien of het product nog in voorraad is. Onder het blokje met de prijs zie je middels een groen vinkje of het product nog in voorraad is en zo ja hoeveel.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Mijn gewenste product is uitverkocht. Kun je mij op de hoogte stellen als het product weer op voorraad is?

    Ja, dit is mogelijk. Als een product uitverkocht is, kun je op de productpagina je e-mailadres invullen. Je krijgt dan automatisch een e-mail zodra het product weer op voorraad is.

    Heeft dit antwoord je geholpen?

Garantie

  • Hoe lang heb ik garantie op een product?

    Op alle producten die je bij ons bestelt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een product bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.

    De garantieperiode wordt per product op de productinformatie pagina vermeld bij de tabel specificaties.

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Ik heb een defect product. Wat moet ik doen?

    Wat vervelend dat je product defect is. Om het probleem zo snel mogelijk op te kunnen lossen vragen we je het garantieformulier volledig in te vullen. Om het garantieformulier in te vullen heb je je bestelnummer, je postcode en je huisnummer nodig.

    Het bestelnummer vindt je rechts bovenaan de bestelbevestiging en verzendbevestiging.


    - Klik hier om naar het garantieformulier te gaan

    Heeft dit antwoord je geholpen?
  • Ik heb een defect Intex product en woon in België. Wat moet ik doen?

    Wat vervelend dat je Intex product defect is. Om het probleem zo snel mogelijk op te kunnen lossen vragen we je, je garantieaanvraag online te registreren via www.intexsupport.be. Na ontvangst van je online garantieaanvraag, zal het Intex Service Center van België en Luxemburg contact met je opnemen en een passende service bieden.

    Heeft dit antwoord je geholpen?